+31(0)348 - 750540

U bent hier: Unisolve > problemen > De vordering klopt niet

De vordering klopt niet

Ik ben het niet eens met de openstaande vordering! 

Het kan natuurlijk zo zijn dat u het niet eens bent met de vordering. Zorg er in dat geval voor dat uw bezwaar schriftelijk kenbaar wordt gemaakt. U kunt dat doen door bij het contactformulier een brief toe te voegen waarin u in ieder geval dient aan te geven waarom u het niet eens bent met de vordering, op grond waarvan u het niet eens bent, en wat er volgens u wél van toepassing zou moeten zijn. Ook is het van belang dat u uw dossiernummer vermeldt, en een telefoonnummer waar wij u op kunnen bereiken met vragen over uw bezwaar, mochten er tóch nog zaken onduidelijk zijn. Het zal u helpen om eerdere schriftelijke correspondentie met betrekking tot uw bezwaar mee te sturen. 

Ik heb een klacht over Unisolve. Waar kan ik terecht?

Wij vinden het vervelend voor u dat u iets hebt moeten ervaren waar u nu een klacht over wenst in te dienen. Om te voorkomen dat deze klachtwaardige situatie zich opnieuw voordoet vernemen wij graag uw verhaal. U kunt hiervoor gebruik maken van onze klachtenprocedure. Wij streven ernaar om uw klacht tijdig af te handelen. Als er omstandigheden zijn die ervoor zorgen dat wij dat niet kunnen doen, stellen wij u daarvan op de hoogte. Klachten over een opdrachtgever kunt u het beste indienen als bezwaar.

Contact

Contact

Heeft u vragen, neem direct contact met ons op via

0348-750540

Of vul hier het contactformulier in

Klacht indienen

Klacht indienen

Als u een klacht heeft dan dient u deze eerst bij ons voor te leggen, maak hiervoor gebruik van het klachtenformulier op deze website.

Formulier

Adres

Pompmolenlaan 10 | 3447 GK Woerden | Nederland | Contact