+31(0)348 - 750540

U bent hier: Unisolve > problemen > Ik heb (even) geen geld

Ik heb (even) geen geld

Ik kan mijn schuld niet in één keer afbetalen!

Natuurlijk begrijpen wij het als u geen geld heeft om in één keer af te betalen. Uw vordering is niet voor niets bij ons terecht gekomen! Samen gaan we op zoek naar een oplossing. U kunt ons het beste bellen zodat wij met hoor en wederhoor de afspraken goed op elkaar af kunnen stemmen. Wacht daarom niet en neem direct contact met ons op! 

Help! Ik heb al een betalingsregeling maar ik raak mijn baan/uitkering kwijt! Wat nu? 

Het is vervelend dat u een wijziging in uw situatie doormaakt die voor u nadelig is. Mogelijk moeten de afspraken die wij met u hebben op deze wijziging aangepast worden. Het is dan ook het beste dat u ons zo snel mogelijk belt, dan zijn u én wij tijdig voorbereid op de aanstaande veranderingen! 

Ik wil weten hoe groot mijn schuld nog is! 

U bent waarschijnlijk gewend om periodiek op de hoogte gesteld te worden van het openstaande saldo. Omdat de kredietfaciliteit van de vordering reeds is vervallen wanneer deze bij Unisolve terecht komt, verstuurt Unisolve geen periodieke overzichten van uw dossier. Wél kunt u op onze ‘Debiteurenportal’ inloggen en daar alle van belang zijnde gegevens terugvinden. Heeft u uw inlog gegevens niet bij de hand gebruik dan het contactformulier en vraag om een schuldopgave, deze zullen wij u dan per e-mail doen toekomen. 

Contact

Contact

Heeft u vragen, neem direct contact met ons op via

0348-750540

Of vul hier het contactformulier in

Adres

Pompmolenlaan 10 | 3447 GK Woerden | Nederland | Contact