+31(0)348 - 750540

U bent hier: Unisolve > problemen

problemen

Ik kan mijn schuld niet in één keer afbetalen!

Natuurlijk begrijpen wij het als u geen geld heeft om in één keer af te betalen. Uw vordering is niet voor niets bij ons terecht gekomen! Samen gaan we op zoek naar een oplossing. U kunt ons het beste bellen zodat wij met hoor en wederhoor de afspraken goed op elkaar af kunnen stemmen. Wacht daarom niet en neem direct contact met ons op! 

Ik kan helemaal niet betalen! 

Er is natuurlijk een verschil tussen niet kunnen en niet willen. Kunt u écht niet betalen, en is er dus sprake van ‘betalingsonmacht’, dan verwachten wij van u in ieder geval inzicht te verkrijgen in uw financiële situatie. Het kan zomaar zijn dat wij binnen uw beperkte situatie tóch een goede oplossing kunnen vinden. Misschien komt u wel in aanmerking voor uitstel. Bel ons daarom vandaag nog op, 0348-750540 of gebruik het contactformulier, hoe langer u wacht, des te meer risico loopt u op extra kosten. 

Help! Ik heb al een betalingsregeling maar ik raak mijn baan/uitkering kwijt! Wat nu? 

Het is vervelend dat u een wijziging in uw situatie doormaakt die voor u nadelig is. Mogelijk moeten de afspraken die wij met u hebben op deze wijziging aangepast worden. Het is dan ook het beste dat u ons zo snel mogelijk belt, dan zijn u én wij tijdig voorbereid op de aanstaande veranderingen! 

Ik ben toegelaten tot schuldhulpverlening of WSNP of ik ben failliet verklaard! Wat nu?

Indien u bent toegelaten tot de schuldhulpverlening of WSNP of indien u failliet bent verklaard, is het van belang dat Unisolve daarvan direct op de hoogte wordt gesteld en neem contact met ons op. Wij willen dan weten wie uw contactpersoon, bewindvoerder of curator is. Bij welke organisatie deze is aangesloten. En via welk telefoonnummer en welk e-mailadres kunnen wij uw contactpersoon/bewindvoerder of curator bereiken. Houd deze gegevens dus bij de hand. U kunt deze informatie ook aan ons doen toekomen via het contactformulier op deze website. 

Ik wil weten hoe groot mijn schuld nog is! 

U bent waarschijnlijk gewend om periodiek op de hoogte gesteld te worden van het openstaande saldo. Omdat de kredietfaciliteit van de vordering reeds is vervallen wanneer deze bij Unisolve terecht komt, verstuurt Unisolve geen periodieke overzichten van uw dossier. Wél kunt u op onze ‘Debiteurenportal’ inloggen en daar alle van belang zijnde gegevens terugvinden. Heeft u uw inloggegevens niet bij de hand gebruik dan het contactformulier en vraag om een schuldopgave, deze zullen wij u dan per e-mail doen toekomen. 

Uw dossier

Uw dossier

Door hier te klikken kunt u online uw eigen dossier inzien.

Adres

Pompmolenlaan 10 | 3447 GK Woerden | Nederland | Contact