+31(0)348 - 750540

U bent hier: Unisolve > (af)betalen > Ik wil mijn regeling aanpassen

Ik wil mijn regeling aanpassen

Help! Ik heb al een betalingsregeling maar ik raak mijn baan/uitkering kwijt! Wat nu? 

Het is vervelend dat u een wijziging in uw situatie doormaakt die voor u nadelig is. Mogelijk moeten de afspraken die wij met u hebben op deze wijziging aangepast worden. Het is dan ook het beste dat u ons zo snel mogelijk belt, dan zijn u én wij tijdig voorbereid op de aanstaande veranderingen! 

Ik ben toegelaten tot schuldhulpverlening of WSNP of ik ben failliet verklaard! Wat nu?

Indien u bent toegelaten tot de schuldhulpverlening of WSNP of indien u failliet bent verklaard, is het van belang dat Unisolve daarvan direct op de hoogte wordt gesteld en neem contact met ons op. Wij willen dan weten wie uw contactpersoon, bewindvoerder of curator is? Bij welke organisatie deze is aangesloten? En via welk telefoonnummer en welk e-mailadres kunnen wij uw contactpersoon/bewindvoerder of curator bereiken? Houd deze gegevens dus bij de hand. U kunt deze informatie ook aan ons doen toekomen via het contactformulier op deze website. 

Ik wil weten hoe groot mijn schuld nog is! 

U bent waarschijnlijk gewend om periodiek op de hoogte gesteld te worden van het openstaande saldo. Omdat de kredietfaciliteit van de vordering reeds is vervallen wanneer deze bij Unisolve terecht komt, verstuurt Unisolve geen periodieke overzichten van uw dossier. Wél kunt u op onze ‘Debiteurenportal’ inloggen en daar alle van belang zijnde gegevens terugvinden. Heeft u uw inlog gegevens niet bij de hand gebruik dan het contactformulier en vraag om een schuldopgave, deze zullen wij u dan per e-mail doen toekomen. 

Contact

Contact

Heeft u vragen, neem direct contact met ons op via

0348-750540

Of vul hier het contactformulier in

Uw dossier

Uw dossier

Door hier te klikken kunt u online uw eigen dossier inzien.

Adres

Pompmolenlaan 10 | 3447 GK Woerden | Nederland | Contact