+31(0)348 - 750540

U bent hier: Unisolve > Unisolve > Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Onderstaand staat kort beschreven wat u van ons kunt verwachten in het geval dat u bij ons een klacht indient: 

Unisolve stuurt u binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging. In deze bevestiging geven wij aan dat u binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons ontvangt. In de tussenliggende periode zullen wij uw klacht en het dossier bestuderen alsmede (indien nodig) betrokken medewerkers bevragen. Als deze 15 werkdagen niet haalbaar zijn, berichten wij u hier schriftelijk over. Unisolve behandelt vorderingen van verschillende soorten bedrijven. Vorderingen die te maken hebben met een persoonlijke lening, doorlopend krediet of een creditcard vallen onder de Wet Financieel Toezicht (WFT). Om deze vorderingen te mogen behandelen heeft Unisolve een AFM vergunning. Mocht u nadat wij uw klacht zelf in behandeling hebben genomen en ook hebben beantwoord, zich niet kunnen vinden in onze reactie dan kunt terecht bij het kifid, het financieel klachteninstituut.

 

Klacht indienen











Uw dossier

Uw dossier

Door hier te klikken kunt u online uw eigen dossier inzien.

Contact

Contact

Heeft u vragen, neem direct contact met ons op via

0348-750540

Of vul hier het contactformulier in

Adres

Pompmolenlaan 10 | 3447 GK Woerden | Nederland | Contact